piątek, 7 grudnia 2012

Ustronsky

Sądząc po Waszych komentarzach do wywiadu z akustykiem, to chyba ta forma się Wam spodobała? Może pojawi się coś jeszcze w przyszłości.. Postaramy się, żeby tak było :-)
Tymczasem notka na gorąco, bo wróciłam właśnie z koncertu Chłopaków z Ustronia.. A raczej z koncertu zespołu Ustronsky :-) Zespół być może znany komuś z programu MUST BE THE MUSIC.
Koncert klubowy, kameralny, miło było. Panowie też sympatyczni i towarzyscy :-) Widać w nich jeszcze ten zapał jaki mają młode zespoły.. Nie mówię, że te 20, 30 letnie kapele już tego zapału nie mają, bo gdyby nie miały, to nie wytrzymali by tyle lat ;-)))))) no ale co by nie mówić, po 30 latach na scenie to wychodzisz na scenę i grasz, masz swoją publike, wyprzedane kluby i nie martwisz się o to czy ktoś przyjdzie na koncert czy nie, bo wiadomo, że przyjdzie.. :) A tutaj każdy gość miał znaczenie, cieszył, był doceniany. ...

                                                            Oto i fotka z dziś (fot. by JA)

....tak sobie myślę, że chyba zmienimy dzień dodawania notek.. Bo te piątki coś mi nie po drodze, bo zawsze coś.. No cóż, życie w trasie zaczyna się w piątek ;-) Ale fajnie wymyśliłam, huhuhu ;p 

ciao!








 

2 komentarze:

  1. o ! Jak super, że Ci się podobało!
    :-)
    Nie spodziewałam się..... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiamy!!
    http://www.facebook.com/UstronskyFanClub?ref=hl

    OdpowiedzUsuń